Afspraak maken bij de Bijenkorf niet meer verplicht

Afspraak maken bij de Bijenkorf niet meer verplicht

Winkelen op afspraak is bij de Bijenkorf niet meer verplicht. De warenhuisketen heeft zijn beleid versoepeld naar aanleiding van de positieve ontwikkeling van de coronacijfers.

Sinds 28 april mogen alle winkels weer volledig open, maar de Bijenkorf koos ervoor om langer met winkelen op afspraak door te gaan. Driekwart van de consumenten zou zich 'bijzonder' voelen en 'er is een groot gevoel van veiligheid' tijdens het winkelen, zo klonk het. 

Winkelen op afspraak is nog steeds mogelijk bij het warenhuis. De Bijenkorf adviseert klanten ook dit te blijven doen. Met een afspraak heb je voorrang op andere klanten en hoef je niet in de rij buiten de winkel te wachten. 

Reacties 5


Ton V. 3 jun, 10:20

Waarom die drempel zo vasthouden. De gemiddelde besteding zal met een klantenafspraak wel stijgen maar of dit genoeg is? Ik blijf voorstander van een klantvriendelijke benadering en voor “ probleemloos” kopen. Als er inderdaad klanten zijn die dit op prijs stellen maak daar dan echte VIP’s van en geef ze op een of andere manier deze gelegenheid. Maar dit onderscheid vind ik niet sympathiek en klantvriendelijk! ( vooral niet in coronatijd)


Joost Kriek 3 jun, 11:41

Blijkbaar gaat het prima met de Bijenkorf dat ze zulke klantonvriendelijke regels kunnen instellen.


Karin Florijn 3 jun, 16:56

Ik ben het helemaal eens met Joost Kriek. De regels die de Bijenkorf nu hanteert zijn heel klantonvriendelijk.
Het gaat zeker nog steeds erg goed met de Bijenkorf.


Ineke Vos 27 jun, 22:46

De Bijenkorf heeft t een beetje hoog in de bol, vooral in Amsterdam. Maar de toeristen komen weer terug en die willen shoppen en geen afspraken systeem. En dan is t voorbij met deze klantonvriendelijke aanpak.


FJ Ivory 27 jan, 23:39

Afspraak maken voor 1 persoon!
Get real! Mogen we niet meer met twee personen winkelen. Sluit die arrogante tent dan maar weer!
Dit is discriminatie van echtparen.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!