Consument houdt weer van Hollands

De Nederlandse consument is na de mondiale jaren negentig weer op zoek naar houvast, oorspronkelijkheid en herkenbaarheid. Dat blijkt uit het Mood-onderzoek van Trendslator.

Kort gezegd houdt de consument weer van Hollands. Hollandse waren en Hollandse merken en producten beleven een opleving, en Nederlanders zijn weer trots op producten van Nederlandse bodem. Er zijn al bedrijven die daar op inspringen. Zo brengt HEMA snoep uit onder de naam Old Dutch en komt TPG met de postzegelserie Mooi Nederland.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!