Verzendkosten grootste irritatie bij internetconsument

De hoogte van de verzendkosten is de grootste irritatie bij internetconsumenten. Het zoek- en vindgemak van artikelen wordt als grootste voordeel gezien van online shoppen. Dit blijkt uit onderzoek van Kortingswinkel.nl. Naast de hoogte van de verzendkosten zijn het niet op voorraad hebben van een product en de onbekendheid van de afleverdatum van een product de grootste irritaties van internetconsumenten. Het online-onderzoek van Kortingswinkel.nl heeft plaatsgevonden onder 1.386 internetconsumenten. Meer dan 80% van de internetconsumenten vergelijkt prijzen van producten bij verschillende internetwinkels alvorens tot een daadwerkelijke aankoop bij een internetwinkel of bij een reguliere winkel over te gaan.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!