De Bijenkorf gaat meer tweedehands verkopen

De Bijenkorf voegt nieuwe vintage- en tweedehandsmerken toe aan zijn duurzame assortiment. Onder de noemer De Toekomst is Groen besteedt het warenhuis daarnaast ook meer aandacht aan duurzamere producten, merken en groene service als verhuur. 

De merken die de Bijenkorf toevoegt zijn Jutka & Riska en The Collectives, verkrijgbaar in zowel de winkels als online. Ook komen er reizende pop-ups van Etoile Luxury Vintagè en O My Bag. Het warenhuis geeft daarnaast meer ruimte aan navulverpakkingen op de woon- en cosmetica-afdeling. 

In samenwerking met leveranciers en specialisten gaat de retailer daarnaast ook de mogelijkheid aanbieden om kleding te vermaken. Vanaf september kunnen klanten samen met The Table servies in hun huis halen midels de nieuwe verhuurservice. De klant krijgt dan een gedekte tafel inclusief stylingtips. 

"Met de uitbreiding van ons vintage- en tweedehandsaanbod en groene services als verhuur wil de Bijenkorf alternatieven bieden naast het bestaande duurzame aanbod", aldus Ninke Gijzel, directeur inkoop. De Bijenkorf streeft ernaar in 2025 uitsluitend duurzame merken te verkopen. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!