Iedere winkel heeft ze nodig: actie-artikelen die de consument verleiden om hun winkel te komen bezoeken. De marges komen hiermee echter onder druk te staan. Door anders in te kopen bied je niet alleen je klanten meer voordeel, maar vergroot je ook je eigen marges. Verras je klanten met merkartikelen voor ongekend lage prijzen.
Producten uit parallelkanalen lenen zich hier bij uitstek voor. Hierbij gaat het vaak om eenmalige partijen, verkregen uit restvoorraden van producenten en importeurs. Het prijsniveau van deze producten ligt hierdoor beduidend lager dan normaal. Dit in combinatie met de beperkte beschikbaarheid, maakt deze producten uitermate geschikt om actiematig in te zetten.
Eurotrade Fair organiseert internationale handelsbeurzen voor dit soort producten. Hier wordt een veelvoud aan consumentenartikelen uit diverse productcategorieën aangeboden tegen sterk gereduceerde tarieven. Daarnaast zijn alle producten die aangeboden op voorraad binnen Europa en kunnen per direct geleverd worden. Reden te meer om de beurs te bezoeken en uw bestsellers voor het 4e kwartaal zeker te stellen.
Benieuwd wat deze beurs voor jou kan betekenen? Bezoek dan Eurotrade Fair op 1 & 2 september in Eindhoven.
Voor meer informatie en gratis tickets bezoek onze website.
Voor een impressie bekijk de video op YouTube.
Eurotrade Fair – De internationale handelsbeurs voor actie-artikelen
Gepubliceerd op 16 augustus 2021 om 08:00
Reacties 0