Hoe YouTube profiteert van de coronacrisis

Hoe YouTube profiteert van de coronacrisis

De pandemie zorgde voor een enorme toename in YouTube-gebruikers. Het sociale medium werd onder meer ingezet om nieuwe vaardigheden te leren of als bron van nieuws. Tijdens de coronacrisis was YouTube verantwoordelijk voor vijftien procent van het internetverkeer wereldwijd. Bekijk de rest van de statistieken in deze infographic van Graphic Rhythm.

 

De pandemie zorgde voor een enorme toename in YouTube-gebruikers. Het sociale medium werd onder meer ingezet om nieuwe vaardigheden te leren of als bron van nieuws. Tijdens de coronacrisis was YouTube verantwoordelijk voor vijftien procent van het internetverkeer wereldwijd. Bekijk de rest van de statistieken in deze infographic van Graphic Rhythm.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!