De webshop van Wibra wordt opnieuw ingericht. “Een professionelere website gaat de omzet uit online substantieel maken”, zegt directeur Bas Duijsens tegen RetailTrends.
De discounter laat de website ‘professioneel’ opnieuw bouwen. “De eerste versie is in korte tijd neergezet tijdens de lockdown, daar zitten veel dingen in die niet kloppen”, aldus Duijsens. Naar verwachting is de nieuwe website over vier tot zes weken af.
In eerste instantie verkocht Wibra alleen schoonmaakmiddel Dasty op zijn webshop, inmiddels is dat assortiment uitgebreid met textiel en verzorgingsproducten. “Het is nog niet het hele Wibra-assortiment, maar wel meer dan het eerst was.”
In verhouding is de omzet uit online nog klein. “Wat dat betreft moeten we nog niet al te veel roem maken, want dat verdient het nog niet”, zegt Duijsens. “Ik maak liever nu een pas op de plaats zodat we het binnenkort ook goed hebben staan.”
Beweging
Ondertussen is de discounter nog op zoek naar een professionele ondersteuner voor de website, zodat Wibra ook kan werken met weekaanbiedingen en er meer beweegt op de website. “Dan gaat zo’n website ook leven.”
Reacties 0