Hoe voorspel je het winkelgedrag van je klant?

Hoe voorspel je het winkelgedrag van je klant?

‘Retailers hebben behoefte aan geïntegreerde technologie die gebruikmaakt van de cloud en AI om geslaagde omnichannel klantervaringen te creëren’, aldus Adobe en Econsultancy, die onderzoek deden en hun bevindingen in het rapport 2021 Retail Trends Report hebben gepubliceerd.

In de retail is een 360 graden klantbeeld inmiddels de standaard aan het worden, maar waar (r)etailers in hun webshop significante progressie kunnen maken is op gebied van Predictive Engagement ofwel voorspellen wat de klantreis wordt op basis van klikgedrag en daar in elk stadium het juiste contactkanaal voor de klant aanbieden. Cloudoe is dedicated partner van Genesys en heeft in retail mooie successen geboekt met onder andere Fixami/Gereedschapcentrum.nl, ON THAT ASS en AS Watson (Kruidvat, Trekpleister, ICI Paris). Wil je meer weten?

Cloudoe komt graag in gesprek! Plan een demo.
 

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!