Duurzaamheid wordt een steeds groter thema in het altijd veranderende retaillandschap. IVRM Reputatie en MarketResponse ondervroegen duizend Nederlandse consumenten en ontdekte hoe volgens hen webshops zich kunnen onderscheiden op maatschappelijk niveau. Van deze consumenten vond bijvoorbeeld 65 procent dat webwinkels moeten zorgen voor een zo duurzaam mogelijk retourbeleid. In de onderstaande infographic zie je nog twee zaken waar consumenten op letten bij het kiezen van een webwinkel.
Zo onderscheid je je als webwinkel
Gepubliceerd op 14 september 2021 om 14:20
Duurzaamheid wordt een steeds groter thema in het altijd veranderende retaillandschap. IVRM Reputatie en MarketResponse ondervroegen duizend Nederlandse consumenten en ontdekte hoe volgens hen webshops zich kunnen onderscheiden op maatschappelijk niveau. Van deze consumenten vond bijvoorbeeld 65 procent dat webwinkels moeten zorgen voor een zo duurzaam mogelijk retourbeleid. In de onderstaande infographic zie je nog twee zaken waar consumenten op letten bij het kiezen van een webwinkel.