Consument creëert huiskamer in tuin

De tuin krijgt in Nederland steeds meer de functie van een tweede huiskamer. Dat blijkt uit het Mood-onderzoek van Trendslator. Al langer was de trend zichtbaar dat consumenten steeds meer cocoonen in de veilige, vertrouwde omgeving van het eigen huis.

De behoefte aan gezelligheid en geborgenheid, om zich te beschermen tegen de verharding in de buitenwereld, verplaatst zich nu echter ook naar de tuin. Volgens het onderzoek kan tegenwoordig alles in de tuin: van wonen en koken tot baden en douchen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!