Moooi. Dat hoor je weleens om je heen als je door Mall of the Netherlands in Leidschendam loopt. Sinds kort is er ook een winkel met die naam te vinden.
Het gaat om een brandstore van driehonderd vierkante meter van het in 2001 opgerichte Nederlandse lifestylemerk Moooi. Dat had al winkels in Amsterdam, Londen, Stockholm en New York. In Moooi Store The Hague, dat klinkt beter, zijn de nieuwste en meeste iconische meubelontwerpen en verlichting te vinden. Ook is er veel aandacht voor accessoires uit de Extra 'O' Collectie. Zoals een wand vol met kussens.
Er is gekozen voor een nieuw retailconcept, waarin de online- en offline-ervaring volgens Moooi samensmelten. In het midden...
Moooi. Dat hoor je weleens om je heen als je door Mall of the Netherlands in Leidschendam loopt. Sinds kort is er ook een winkel met die naam te vinden.
Het gaat om een brandstore van driehonderd vierkante meter van het in 2001 opgerichte Nederlandse lifestylemerk Moooi. Dat had al winkels in Amsterdam, Londen, Stockholm en New York. In Moooi Store The Hague, dat klinkt beter, zijn de nieuwste en meeste iconische meubelontwerpen en verlichting te vinden. Ook is er veel aandacht voor accessoires uit de Extra 'O' Collectie. Zoals een wand vol met kussens.
Er is gekozen voor een nieuw retailconcept, waarin de online- en offline-ervaring volgens Moooi samensmelten. In het midden van de winkel staat een zogenoemde Fragrance Bar, die een 'volledige multisensorische ervaring biedt met geur, geluid en video'. Ook zijn er vloerkleden en behang te koop, en kan er meubelbekleding worden geselecteerd uit de stoffen- en ledercollectie. Via augmented reality kunnen bezoekers zien of het in hun interieur past.