Bent u benieuwd hoe de bezoekers zich bewegen door uw winkel, welke schappen het meest worden bezocht, hoeveel bezoekers aan het einde van de dag er binnen zijn geweest, hoeveel van deze bezoekers iets heeft gekocht, waar de bezoekers het langst blijven staan, hoeveel % van de bezoekers na het zien van uw etalage daadwerkelijk binnen stapt, hoe u uw winkelbezetting het beste kan managen, door op drukke periodes voldoende personeel te hebben en minder drukke periodes minder. Zo zijn er talloze meetmogelijkheden en specifieke bezoekersgedragingen die uw winkel op een volgend niveau brengen en klaar maken voor de wereld van morgen.
Wij voorzien een snel veranderend landschap dat vooral gevormd zal worden door nieuwe inzichten. Laat ons u helpen door u bij te brengen over hoe u de mogelijkheden en innovaties van vandaag kunt herkennen, begrijpen en toepassen in uw winkel. Wij informeren over & duiden op de talloze mogelijkheden, zodat u de beste keuze kunt maken voor de toekomst met de tools en middelen die wij aanbieden!
Door u mee te nemen in ons kenniscentrum waar we de wereld van data en haar innovaties van vandaag verbinden met de onbegrensde mogelijkheden voor uw doelstellingen. Hopen we u te helpen begrijpen hoe we winkels & winkelcentra, leuker, aantrekkelijker, rendabeler maar zeker ook veiliger kunnen maken, door kwantitatieve en kwalitatieve bewegingen te vertalen naar visuele inzichten.
Spreker: Bart Schmitz, ceo PFM Intelligence Group
Reacties 0