Zo ziet de nieuwste flagshipstore van Supreme eruit

Het Amerikaanse streetwear merk Supreme heeft sinds vorige week in de Duitse hoofdstad een nieuwe flagshipstore geopend. Zo ziet de winkel eruit. 

Na dit jaar een eigen winkel in Milaan te hebben geopend is het nu de beurt aan Berlijn. Het Amerikaanse streetwear merk Supreme heeft daar sinds vorige week een nieuwe flagshipstore. De winkel staat in de wijk Mitte aan de Torstrasse. 

Naast de flagshipstore in Berlijn, heeft het streetwearmerk eigen verkooppunten in Londen en Parijs, en sinds mei dit jaar ook in Milaan. Buiten Europa heeft het merk verschillende winkels in de Verenigde Staten en Japan. De winkel in Berlijn is de veertiende winkel wereldwijd.

Het interieur is ontworpen door het eigen ontwerpteam van het merk. Dat is terug te zien in de kenmerkende industriële look, zoals de betonnen vloer en een achterwand die volhangt met afbeeldingen en eigen skateboards. 

In de winkel valt het gelijk op dat er weinig meubels en kledingrekken zijn. Wat misschien minder snel zal opvallen zijn de geluidsboxen die aan het plafond hangen. De openruimte en geluidsinstallatie zorgen ervoor dat de plek niet alleen als winkel zal fungeren maar zich ook al lenen voor andere doeleinden. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Word member van RetailTrends

€28,75 Per maand

Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content.

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen