Generatie Z: de gewoonten en voorkeuren

Internet? Was er een wereld zonder dan? Generatie Z, geboren tussen 1997 en 2012, is de eerste generatie die vanaf de geboorte 'digitaal is verbonden'. Een interessante groep voor jou als retailer of merk. Maar wat zijn hun gewoonten en voorkeuren? LinkedIn zocht het uit en maakte onderstaande infographic.

 

Internet? Was er een wereld zonder dan? Generatie Z, geboren tussen 1997 en 2012, is de eerste generatie die vanaf de geboorte 'digitaal is verbonden'. Een interessante groep voor jou als retailer of merk. Maar wat zijn hun gewoonten en voorkeuren? LinkedIn zocht het uit en maakte onderstaande infographic.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Word member van RetailTrends

€ 10,- voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;
✅ het RetailTrends-magazine (print + online);
✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!