Generatie Z: de gewoonten en voorkeuren

Generatie Z: de gewoonten en voorkeuren

Internet? Was er een wereld zonder dan? Generatie Z, geboren tussen 1997 en 2012, is de eerste generatie die vanaf de geboorte 'digitaal is verbonden'. Een interessante groep voor jou als retailer of merk. Maar wat zijn hun gewoonten en voorkeuren? LinkedIn zocht het uit en maakte onderstaande infographic.

 

Internet? Was er een wereld zonder dan? Generatie Z, geboren tussen 1997 en 2012, is de eerste generatie die vanaf de geboorte 'digitaal is verbonden'. Een interessante groep voor jou als retailer of merk. Maar wat zijn hun gewoonten en voorkeuren? LinkedIn zocht het uit en maakte onderstaande infographic.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!