Roy van Keulen (45) is sinds enkele maanden ceo van Ziengs Retail, de organisatie achter de retailformules Ziengs Schoenen en Scapino. Na een carrière bij TomTom stapt Van Keulen in 2012 over naar retailer Maxeda. Hij wordt daar verantwoordelijk voor het digitale beleid van onder meer de doe-het-zelf-formules Praxis en Fromido. Van Keulen vertelt over zijn samenwerking met retailfenomeen en ceo Tony DeNunzio en de retaillessen die hij daar geleerd heeft. In 2016 maakt Van Keulen de overstap naar Jumbo, waar hij verantwoordelijk wordt voor alle online-activiteiten van deze supermarktketen. Van Keulen spreekt in deze podcast uitgebreid over de groeiambities voor zowel Ziengs Schoenen als Scapino. Luister naar de retaillessen van deze allround retailer. Deze RetailTrends Podcast wordt mede mogelijk gemaakt door Building Blocks.
Luister de podcastaflevering nu via deze link op Spotify en abonneer je direct om geen enkele aflevering te missen.
Reacties 0