“Stop Simyo.nl” succesvol

De actie “red de prepaid beller, stop Simyo” lijkt succesvol. Deze tekst was afgelopen week te lezen op posters van KPN-dochter Simyo. De posters zouden geplakt zijn door een actiegroep met Robert Long als ambassadeur. Op een bijhorende website is onder meer een anti-Symyo videoboodschap te vinden en er zijn polsbandjes te koop. Op dezelfde site staan echter de pluspunten van Simyo. De tienduizenden bezoekers bewijzen dat deze zelfspot een effectieve manier van reclame maken is, aldus het reclamebureau.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!