Bavaria mikt op ‘überseksuele’ man

De vrouwelijke, David Backham-achtige man maakt weer plaats voor de authentieke man. Daar zal het biermerk Bavaria tijdens een nieuwe reclamecampagne op inspelen. In een nieuw reclamespotje laat Bavaria zien hoe dit type man er uit kan zien. Volgens Amerikaanse trendwatcher Marian Salzman is het nieuw soort man authentiek mannelijk, aantrekkelijk en vrijgevochten. Dit stoere type man past goed bij het beeld van Nederlandse mannen. “Mannen zijn hier van nature überseksueel,” zegt Salzman.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!