Roze en ‘Instagrammable’, dat waren de twee belangrijkste eisen voor de nieuwste winkel van het Poolse modemerk Laurella. Een andere eis was dat de kinderen van klanten zichzelf kunnen vermaken door alles wat er te doen en te beleven valt in de winkel.
De winkel bestaat sinds 2021, is 160 vierkante meter groot en staat in de Poolse stad Poznań. Het pand is opgedeeld in themagebieden die door verlichte portalen met elkaar zijn verbonden. Zo is er bijvoorbeeld een bloemenkamer, een rolschaatsbaan en is er een ruimte waar het thema poolparty is.
Door de metrokaart, de metalen stoelen, de klok en...
Roze en ‘Instagrammable’, dat waren de twee belangrijkste eisen voor de nieuwste winkel van het Poolse modemerk Laurella. Een andere eis was dat de kinderen van klanten zichzelf kunnen vermaken door alles wat er te doen en te beleven valt in de winkel.
De winkel bestaat sinds 2021, is 160 vierkante meter groot en staat in de Poolse stad Poznań. Het pand is opgedeeld in themagebieden die door verlichte portalen met elkaar zijn verbonden. Zo is er bijvoorbeeld een bloemenkamer, een rolschaatsbaan en is er een ruimte waar het thema poolparty is.
Door de metrokaart, de metalen stoelen, de klok en karakteristieke tegels in de ruimte voor de kleedkamers wanen klanten zich even onder de grond in de London Underground. Ook de kleedkamers zelf zijn in een soortgelijke stijl ontworpen, zo is er een hokje dat veel wegheeft van een Londense telefooncel.
De toonbank is in de stijl van een American Diner gemaakt. Naast het afrekenen van producten kunnen klanten hier ook terecht voor een kopje koffie. Een bezoek aan deze winkel is dus een beleving op zich, waar je bijna zou vergeten dat er ook nog iets wordt verkocht.