Oranjehandel loopt al warm

Het lijkt erop dat niemand zal ontkomen aan de oranjegekte rond het WK voetbal. Dat begint over drie maanden in Duitsland. Het bedrijf Boland, marktleider op het gebied van oranjefeestartikelen, brengt zo’n 150 verschillende artikelen op de markt.

Oranje is het motto, zo verkoopt Boland geen zwart-wit gekleurde eetbordjes. “Te Duits”, menen ze bij Boland. Opmerkelijk is dan wel dat het witte uitshirt van het Nederlands elftal het beter doet dan het oranje thuisshirt. De omstreden oranje helm is overigens niet te koop bij het bedrijf.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!