Contact met klant vaker via e-mail

Het contact tussen bedrijven en klanten verloopt steeds vaker via e-mail. Inmiddels is het al het belangrijkste instrument geworden om contact te hebben met de consument. Het persoonlijk contact nam juist met eenvijfde af. Dat blijkt uit gegevens van zakelijk dienstverlener Ernst & Young.

De dienstverlener meent dat het persoonlijk contact niet verder af mag nemen. “E-mail heeft als groot nadeel dat het moeilijker is om gevoelens mee te geven met een boodschap. Het effect van ironie komt vaak niet over in een geschreven tekst.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!