GrandVision vervangt de honderd overblijvende Eye Wish-winkels in Nederland door het nieuwe merk Pearle Studio. Het nieuwe concept van het optiekbedrijf kenmerkt zich door een luxer assortiment.
Door de fusie met EssilorLuxottica moest GrandVision het merk Eye Wish verkopen. Wel mocht het bedrijf ruim honderd locaties van deze keten behouden. Die worden straks dus ingevuld door Pearle Studio. De eerste Pearle Studio opent dinsdag in het Amsterdamse winkelcentrum Gelderlandplein. Nog voor de zomer moeten alle winkels zijn omgebouwd.
De reguliere Pearle winkels en het nieuwe Studio-concept zullen elkaar versterken, stelt managing director Jan-Derek Groenendaal van GrandVision. “Doordat ze verschillende doelgroepen aanspreken en elk een eigen assortiment producten en diensten aanbieden.” Pearle Studio is gericht op de doelgroep die meer behoefte heeft aan persoonlijk advies, gepersonaliseerd glas en nieuwe merkmonturen van luxe merken.
Rien van Huisseling 20 mei, 11:33
J.F Hoekstra 6 mrt, 21:35
Bartha Sanou 21 okt, 12:03
Ruud Maris 19 okt, 13:01
Leonard Van Liere 16 mrt, 18:08