Neem een kijkje bij Tommy Hilfiger in Mall of the Netherlands

Neem een kijkje bij Tommy Hilfiger in Mall of the Netherlands

Een jaar na de officiële opening van Mall of the Netherlands is ook Tommy Hilfiger daar neergestreken. Op de begane grond van het winkelcentrum in Leidschendam zijn de volledige collecties voor mannen en vrouwen te vinden.

De winkel van 3500 vierkante meter is ingericht volgens Tommy Hilfigers internationale concept. 'Een combinatie van de unieke Amerikaanse stijl en een strakke, moderne vormgeving voor een open uitstraling en ruimtelijk gevoel.' Het concept is mede geïnspireerd op de nautische levensstijl. Dat komt tot uitdrukking in accenten van notenhout, afwerking met witte lak en elementen van gepolijst staal. 

Een jaar na de officiële opening van Mall of the Netherlands is ook Tommy Hilfiger daar neergestreken. Op de begane grond van het winkelcentrum in Leidschendam zijn de volledige collecties voor mannen en vrouwen te vinden.

De winkel van 3500 vierkante meter is ingericht volgens Tommy Hilfigers internationale concept. 'Een combinatie van de unieke Amerikaanse stijl en een strakke, moderne vormgeving voor een open uitstraling en ruimtelijk gevoel.' Het concept is mede geïnspireerd op de nautische levensstijl. Dat komt tot uitdrukking in accenten van notenhout, afwerking met witte lak en elementen van gepolijst staal. 

Andere designelementen zijn digitale schermen waarop campagnefoto's worden afgespeeld, retro lichtarmaturen en accenten in de kenmerkende merkkleuren rood, wit en blauw.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!