Een jaar na de officiële opening van Mall of the Netherlands is ook Tommy Hilfiger daar neergestreken. Op de begane grond van het winkelcentrum in Leidschendam zijn de volledige collecties voor mannen en vrouwen te vinden.
De winkel van 3500 vierkante meter is ingericht volgens Tommy Hilfigers internationale concept. 'Een combinatie van de unieke Amerikaanse stijl en een strakke, moderne vormgeving voor een open uitstraling en ruimtelijk gevoel.' Het concept is mede geïnspireerd op de nautische levensstijl. Dat komt tot uitdrukking in accenten van notenhout, afwerking met witte lak en elementen van gepolijst staal.
Een jaar na de officiële opening van Mall of the Netherlands is ook Tommy Hilfiger daar neergestreken. Op de begane grond van het winkelcentrum in Leidschendam zijn de volledige collecties voor mannen en vrouwen te vinden.
De winkel van 3500 vierkante meter is ingericht volgens Tommy Hilfigers internationale concept. 'Een combinatie van de unieke Amerikaanse stijl en een strakke, moderne vormgeving voor een open uitstraling en ruimtelijk gevoel.' Het concept is mede geïnspireerd op de nautische levensstijl. Dat komt tot uitdrukking in accenten van notenhout, afwerking met witte lak en elementen van gepolijst staal.
Andere designelementen zijn digitale schermen waarop campagnefoto's worden afgespeeld, retro lichtarmaturen en accenten in de kenmerkende merkkleuren rood, wit en blauw.