Pretparken openen 1 april hun deuren

Pretparken moeten blijven investeren om publiek te trekken, omdat het allemaal sneller, hoger en spannender moet.

Vooral de kleinere pretparken moeten fors investeren om bij te blijven. Volgens Jos Faay van familiepark Drievliet kreeg je vroeger tien procent meer bezoekers als er een nieuwe attractie was. Door de grote parken als De Efteling of Walibi is dit voor de kleinere parken echter niet meer het geval. Deze giganten zijn dan ook geen concurrentie voor Drievliet. “Dat willen we ook niet. Wij zijn een echt familiepark”, zegt Faay.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!