BVA en Popai bij overleg narrowcasting

De Bond van Adverteerders (BVA) en Popai hebben zich aangesloten bij het JIC. Dit Joint Industree Committee gaat een landelijke meting opzetten naar het bereik van narrowcasting. Hierdoor lijkt het risico dat twee verschillende meetmethodes met elkaar zouden gaan concurreren, uit de lucht.

“Er was veel miscommunicatie in de media”, aldus adviseur Jasper van Bochove van innovatieplatform Syntens. “Nu is er dan toch een breed draagvlak. Binnen een paar weken komt een klein clubje van exploitanten bijeen.”

De JIC gaat gebruik maken van het internationale MARI-onderzoek. Dat onderzoek wil Popai dit jaar wereldwijd uitrollen. Bram Nauta van Popai is tevreden. “In het JIC-overleg hebben wij gesteld dat er behalve bereiksmeting ook effectmeting verricht moet worden.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!