Een Chinees merk met oog voor historie

Een Chinees merk met oog voor historie

Bij het Chinese kledingmerk Anno Mundi ga je terug in de tijd. Niet alleen verwijst de naam naar de schepping van de wereld, de winkel in Shanghai is zelf ook rijk aan historie.

Het pand, waar vroeger een boekwinkel zat, heeft een honderd jaar oude draagconstructie van baksteenbeton. Die bleek wonderwel in goede staat en kreeg zo een prominente plek in het ontwerp. De begane grond is ingericht als ruimte voor tentoonstellingen en andere evenementen, de verdieping erboven als winkelruimte. 

In het midden bevindt zich een zwart/wit gehaakte kunstinstallatie. De ruimtes worden sowieso gedomineerd door zwart en wit. Op de...

Bij het Chinese kledingmerk Anno Mundi ga je terug in de tijd. Niet alleen verwijst de naam naar de schepping van de wereld, de winkel in Shanghai is zelf ook rijk aan historie.

Het pand, waar vroeger een boekwinkel zat, heeft een honderd jaar oude draagconstructie van baksteenbeton. Die bleek wonderwel in goede staat en kreeg zo een prominente plek in het ontwerp. De begane grond is ingericht als ruimte voor tentoonstellingen en andere evenementen, de verdieping erboven als winkelruimte. 

In het midden bevindt zich een zwart/wit gehaakte kunstinstallatie. De ruimtes worden sowieso gedomineerd door zwart en wit. Op de bovenste verdieping, met een zwarte houten vloer, zijn ook spiegels en glas te vinden.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!