Modebedrijf Nikkie Plessen boekt meer winst

Het modebedrijf van Nikkie Plessen zag de nettowinst stijgen van 4,5 miljoen in 2020 tot bijna 5,8 miljoen vorig jaar. Dat blijkt uit handelscijfers in handen van Quote.

De brutobedrijfswinst (ebitda) van N Brands bedroeg 9,3 miljoen euro, een stijging van 72 procent. Omzetcijfers deelt het bedrijf niet.

Het bedrijf van Nikkie Plessen en (zaken)partner Ruben Bontekoe richtte zich van origine op fysieke commerce. Door lockdowns moest deze focus volledig anders: noodgedwongen is N Brands zich gaan concentreren op online activiteit. Dat heeft zijn vruchten afgeworpen.

"Onze winkelomzetten zijn weer als vóór corona", zegt Plessen. "Worden we in 2022 niet weer gehinderd door corona, dan verwachten wij nog een keer een groei van 20 procent. Het eerste kwartaal hebben wij in elk geval in die lijn afgesloten."
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!