Retro-entertainment gat in de markt

De traditionele speelgoedmarkt doet goede zaken, merkt ook spellenbedrijf Goliath. Op dit moment is deze branche in Nederland goed voor 500 miljoen euro. Goliath zag de winst het afgelopen jaar met ongeveer 30 procent stijgen.

Het richt zich vooral op oudere mensen: “Er is een hang naar ouderwetse gezelligheid en de opa’s en oma’s zijn wat dat betreft de beste marketingambassadeurs die we ons kunnen wensen. De ouderen herkennen de behoefte bij de hele familie en spelen daar op in”, zegt Jan Slecht (commercieel directeur van Goliath).

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!