Extraatjes moeten ijsverkoop stimuleren

IJsfabrikanten willen door allerlei extraatjes te bieden de ijsverkoop stimuleren. Zo worden er gadgets bij het ijs verkocht, en worden verschillende wedstrijden georganiseerd. Zo wordt het nieuwe Nestlé-product, het ‘meisjesijsje’ Disney Cinderella, met sieraden in actieverpakkingen verkocht.

Ook proberen fabrikanten in te spelen op trends. Ola wil meegaan met de gezondheidstrend, en plaatst verantwoordingssymbolen op de verpakking. IJspaleis gaat op zijn beurt vooral inspelen op het wereldkampioenschap voetbal deze zomer.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!