Fitnessmerk Bala heeft onlangs zijn eerste pop-upstore geopend in New York City. In de winkel brengt het Amerikaanse fitnessmerk retail naar de sportschool.
Bala heeft grote populariteit verworven sinds de deelname aan het tv-programma Shark Tank, de voorganger van Dragons’ Den. In de onlangs geopende pop-upstore kunnen bezoekers naast het kopen van fitnessapparatuur ook zichzelf in het zweet werken door een sportles in te boeken.
De onderscheidende factor van de retailer is naar eigen zeggen het productdesign, wat je overal in de pop-upstore tegenkomt. Zo zijn de gewichten, balken en fitnessballen strak ontworpen in matte pastelblauwe, roze en groene tinten.
De luchtige en warme inrichting moet de beleving van sporten veranderen: ontwerpstudio Ringo Studio kreeg...
Fitnessmerk Bala heeft onlangs zijn eerste pop-upstore geopend in New York City. In de winkel brengt het Amerikaanse fitnessmerk retail naar de sportschool.
Bala heeft grote populariteit verworven sinds de deelname aan het tv-programma Shark Tank, de voorganger van Dragons’ Den. In de onlangs geopende pop-upstore kunnen bezoekers naast het kopen van fitnessapparatuur ook zichzelf in het zweet werken door een sportles in te boeken.
De onderscheidende factor van de retailer is naar eigen zeggen het productdesign, wat je overal in de pop-upstore tegenkomt. Zo zijn de gewichten, balken en fitnessballen strak ontworpen in matte pastelblauwe, roze en groene tinten.
De luchtige en warme inrichting moet de beleving van sporten veranderen: ontwerpstudio Ringo Studio kreeg de opdracht de sportschool/pop-upstore om te toveren in een speeltuin voor volwassenen.
Met zowel de inrichting als met het productontwerp an sich mikt Bala op een millennials. De apparatuur komt met een prijskaartje: voor een bestseller-yogamat betaal je 120 dollar, voor een complete ‘home gym-kit’ mag je 500 dollar neerleggen.