Rituals opnieuw 'klantvriendelijkste bedrijf'

Rituals opnieuw 'klantvriendelijkste bedrijf'

Rituals is voor het tweede jaar op rij het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Dat blijkt uit onderzoek van MarketResponse, dat sinds 2007 online de klanttevredenheid meet. 

“De consument staat altijd in het middelpunt als het gaat om het ontwikkelen van een winkelbeleving, zowel in de fysieke shops als online”, aldus de opgetogen Rituals-ceo Raymond Cloosterman. Het cosmeticabedrijf scoorde een 8,16, iets lager dan vorig jaar (8,23). Daarmee blijft Rituals net als vorig jaar bol.com iets voor (8,12). 

De Efteling eindigt als derde (8,07). Zooplus is opgeschoven van de zevende naar de vierde plaats (8,05). Wehkamp.nl (8.02, vijfde plaats), Picnic (8,00, zevende plaats) en Holland & Barrett (7.96, negende plaats) zijn voor het eerst te vinden in de top 10. Opvallend is dat Nespresso en de Bijenkorf, die vorig jaar op de vierde en zesde plek stonden, dit jaar niet terugkeren in de top 10.  

Top 10 van het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland 2022:
1             Rituals                                
2             bol.com                              
3             Efteling                              
4             zooplus                              
5             wehkamp.nl                       
6             Simyo                                
7             Picnic                                  
8             Kaartje2go                         
9             Holland & Barrett               
10           DSW
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!