Chasin' heeft een nieuwe brandstore geopend in Eindhoven. In de vijftiende winkel van het Nederlandse jeansmerk ontmoeten 'hi-tech' en 'lo-fi' elkaar.
De winkel van 130 vierkante meter bevat enkele nieuwe onderdelen. Zo is er een zogeheten orbit display waar de EGO-jeans van Chasin' zwevend wordt weergegeven. In de zaak is gekozen voor een combinatie van brushed aluminium, polycarbonaat, geperforeerd staal en blank eikenhout. Op diverse plekken zijn branding-elementen te vinden, zoals bij de denimwand.
De vernieuwde look & feel vormt de basis voor alle toekomstige verkooppunten van...
Chasin' heeft een nieuwe brandstore geopend in Eindhoven. In de vijftiende winkel van het Nederlandse jeansmerk ontmoeten 'hi-tech' en 'lo-fi' elkaar.
De winkel van 130 vierkante meter bevat enkele nieuwe onderdelen. Zo is er een zogeheten orbit display waar de EGO-jeans van Chasin' zwevend wordt weergegeven. In de zaak is gekozen voor een combinatie van brushed aluminium, polycarbonaat, geperforeerd staal en blank eikenhout. Op diverse plekken zijn branding-elementen te vinden, zoals bij de denimwand.
De vernieuwde look & feel vormt de basis voor alle toekomstige verkooppunten van het merk, dat hard zegt te werken aan internationale groei. In het najaar wordt de 300ste shop-in-shop in het buitenland geopend. Vooral in Duitsland heeft Chasin' zulke vestigingen.