Pieter Pot kampt met bezorgproblemen, klantenservice overbelast

Pieter Pot kampt met bezorgproblemen. Zo worden bestellingen te laat of helemaal niet afgeleverd en verloopt de registratie van het statiegeld niet soepel.

Dat erkent medeoprichter Jouri Schoemaker van de online supermarkt in een video op Facebook en Instagram. De problemen zijn een gevolg van de overstap van PostNL Food naar Dynalogic als bezorgpartner. PostNL is gestopt met de bezorging van food.

Door de bezorgproblemen wordt de klantenservice van Pieter Pot overstelpt met mailtjes, waardoor het wel een week kan duren voordat klanten een reactie krijgen. "Dit alles spijt ons zeer. We zouden kunnen zeggen 'we hebben er een potje van gemaakt', maar ik denk dat dit de lading op dit moment niet dekt", zegt Schoemaker.

Hij zegt dat Pieter Pot er alles aan doet om 'de service rondom de bezorging en de klantenservice' zo snel mogelijk weer op orde te krijgen. Zo krijgt de bezorger een overzichtelijker formulier voor de registratie van het statiegeld en moet een klant aangeven dat het aantal potten en flessen dat wordt teruggegeven juist is.

Diverse klanten, zowel uit Nederland als België, melden onder het filmpje dat ze inderdaad problemen hebben. Anderen hebben juist nergens last van. Pieter Pot krijgt complimenten voor de 'open communicatie'.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!