De toekomst van retail

Ondanks de pijn van de coronacrisis is retailfuturist Howard Saunders optimistisch. Zijn stelling: retailmerken hebben nu de unieke kans om hun positie in binnensteden te claimen en de winkelcentra te herdefiniëren voor een toekomst waarin zij een onmisbare rol spelen. Dit is een Engelstalige presentatie die hij verzorgde op het RetailTrends-event Stores That Wow.

 

Kijk...

Ondanks de pijn van de coronacrisis is retailfuturist Howard Saunders optimistisch. Zijn stelling: retailmerken hebben nu de unieke kans om hun positie in binnensteden te claimen en de winkelcentra te herdefiniëren voor een toekomst waarin zij een onmisbare rol spelen. Dit is een Engelstalige presentatie die hij verzorgde op het RetailTrends-event Stores That Wow.

 

Kijk alle presentaties van Stores That Wow terug op www.storesthatwow.nl

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Word member van RetailTrends

€28,75 Per maand

Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!