Dit is het nieuwe winkelconcept van Zara

Dit is het nieuwe winkelconcept van Zara

Zara heeft zijn winkel in Westland Shopping in Brussel heropend. De Spaanse modeketen presenteert in de zaak van ruim drieduizend vierkante meter een nieuw concept.

Zara koos voor een 'grote, schone en neutrale ruimte', waarin de mode de aandacht trekt. Er zijn specifieke ruimtes voor recente productlanceringen, zoals een gebied voor schoenen en accessoires op de dames- en herenafdeling. Ze hebben een onderscheidend ontwerp, maar ook aangrenzende bevoorradingsruimtes en zelfscankassa's. 

Ook bij Zara speelt omnichannel een belangrijke rol. Zo kunnen klanten online zien wat het aanbod van de winkel is en of artikelen op...

Zara heeft zijn winkel in Westland Shopping in Brussel heropend. De Spaanse modeketen presenteert in de zaak van ruim drieduizend vierkante meter een nieuw concept.

Zara koos voor een 'grote, schone en neutrale ruimte', waarin de mode de aandacht trekt. Er zijn specifieke ruimtes voor recente productlanceringen, zoals een gebied voor schoenen en accessoires op de dames- en herenafdeling. Ze hebben een onderscheidend ontwerp, maar ook aangrenzende bevoorradingsruimtes en zelfscankassa's. 

Ook bij Zara speelt omnichannel een belangrijke rol. Zo kunnen klanten online zien wat het aanbod van de winkel is en of artikelen op voorraad zijn. Klanten die iets online hebben besteld, kunnen dat twee uur later bij een speciaal afhaalpunt ophalen. Er zijn specifieke kassa's voor retouren. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!