Zara heeft zijn winkel in Westland Shopping in Brussel heropend. De Spaanse modeketen presenteert in de zaak van ruim drieduizend vierkante meter een nieuw concept.
Zara koos voor een 'grote, schone en neutrale ruimte', waarin de mode de aandacht trekt. Er zijn specifieke ruimtes voor recente productlanceringen, zoals een gebied voor schoenen en accessoires op de dames- en herenafdeling. Ze hebben een onderscheidend ontwerp, maar ook aangrenzende bevoorradingsruimtes en zelfscankassa's.
Ook bij Zara speelt omnichannel een belangrijke rol. Zo kunnen klanten online zien wat het aanbod van de winkel is en of artikelen op...
Zara heeft zijn winkel in Westland Shopping in Brussel heropend. De Spaanse modeketen presenteert in de zaak van ruim drieduizend vierkante meter een nieuw concept.
Zara koos voor een 'grote, schone en neutrale ruimte', waarin de mode de aandacht trekt. Er zijn specifieke ruimtes voor recente productlanceringen, zoals een gebied voor schoenen en accessoires op de dames- en herenafdeling. Ze hebben een onderscheidend ontwerp, maar ook aangrenzende bevoorradingsruimtes en zelfscankassa's.
Ook bij Zara speelt omnichannel een belangrijke rol. Zo kunnen klanten online zien wat het aanbod van de winkel is en of artikelen op voorraad zijn. Klanten die iets online hebben besteld, kunnen dat twee uur later bij een speciaal afhaalpunt ophalen. Er zijn specifieke kassa's voor retouren.