Dit is het nieuwe winkelconcept van Zara

Zara heeft zijn winkel in Westland Shopping in Brussel heropend. De Spaanse modeketen presenteert in de zaak van ruim drieduizend vierkante meter een nieuw concept.

Zara koos voor een 'grote, schone en neutrale ruimte', waarin de mode de aandacht trekt. Er zijn specifieke ruimtes voor recente productlanceringen, zoals een gebied voor schoenen en accessoires op de dames- en herenafdeling. Ze hebben een onderscheidend ontwerp, maar ook aangrenzende bevoorradingsruimtes en zelfscankassa's. 

Zara heeft zijn winkel in Westland Shopping in Brussel heropend. De Spaanse modeketen presenteert in de zaak van ruim drieduizend vierkante meter een nieuw concept.

Zara koos voor een 'grote, schone en neutrale ruimte', waarin de mode de aandacht trekt. Er zijn specifieke ruimtes voor recente productlanceringen, zoals een gebied voor schoenen en accessoires op de dames- en herenafdeling. Ze hebben een onderscheidend ontwerp, maar ook aangrenzende bevoorradingsruimtes en zelfscankassa's. 

Ook bij Zara speelt omnichannel een belangrijke rol. Zo kunnen klanten online zien wat het aanbod van de winkel is en of artikelen op voorraad zijn. Klanten die iets online hebben besteld, kunnen dat twee uur later bij een speciaal afhaalpunt ophalen. Er zijn specifieke kassa's voor retouren. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Word member van RetailTrends

€28,75 Per maand

Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content.

Lees ook

Alle artikelen

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!