Consumentenbond: bestel niet bij Jayno.nl

De Consumentenbond raadt mensen af om te bestellen bij Jayno.nl. In korte tijd ontving de bond tientallen klachten over de webshop die kinder- en babykleding verkoopt.

Volgens de klagers levert de winkel niet of veel te laat, geeft het bedrijf geen geld terug voor geretourneerde producten en is het onbereikbaar. De Consumentenbond zegt dat Jayno ten onrechte het logo van Webshop Keurmerk gebruikt, omdat de webshop daar niet bij zou zijn aangesloten. "Daarmee wekt Jayno onder andere de indruk dat consumenten bij de Geschillencommissie terechtkunnen en dat ze aanspraak kunnen maken op de nakomingsgarantie, terwijl dat niet het geval is."

Jayno meldt op zijn website dat het druk bezig is om de problemen op te lossen. "Huidige bestellingen worden wel verzonden. We houden u op de hoogte van de ontwikkelingen." Het bedrijf, dat sinds 2014 bestaat, was vrijdagmiddag niet bereikbaar voor een reactie.

De Consumentenbond heeft de Autoriteit Consument & Markt gevraagd in te grijpen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!