De Huishoudbeurs lanceert webshop

De Huishoudbeurs lanceert een online platform met daaraan gekoppeld een webshop. Met 'Meer Huishoudbeurs' bereikt het naar eigen zeggen grootste lifestyle-evenement ruim een half miljoen potentiële consumenten.

Het concept is bedacht en gemaakt tijdens de gedwongen drie jaar durende corona-pauze. "Uitbreiding van de al bestaande online activiteiten lag voor de hand. De afgelopen jaren is hier veel in geïnvesteerd en groeide ons bereik aanzienlijk. Met het online platform en de terugkeer van het fysieke evenement zijn we klaar voor de toekomst", zegt Danielle Meester van RAI Amsterdam.

Op Meer Huishoudbeurs verschijnen wekelijks nieuwe artikelen over lifestyle, legt Meester uit. "De onderwerpen zijn gekozen na grootschalig onderzoek naar de interesses en activiteiten die er voor onze doelgroep echt toe doen. Een eigen webshop maakt nu ook onderdeel uit van het platform."

Via de webshop worden in samenwerking met merken elke week 'acht exclusieve deals' aangeboden. Het gaat bijvoorbeeld om decoratieve producten voor in huis, sieraden of een dagje wellness.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!