Waarom is Canada Goose zo populair?

Waarom is Canada Goose zo populair?

Een parka van 1225 euro. Een bodywarmer van 550 euro. Een joggingbroek van 250 euro. Ja, aan de producten van Canada Goose hangt een stevig prijskaartje. Waarom is het Canadese merk, dat in 1957 als Metro Sportswear begon, dan toch zo populair? Is het de kwaliteit? Is het omdat modellen en filmsterren de jassen dragen? Future Proof gaat in onderstaande video op zoek naar het antwoord.

Maar eerst nog even dit: Canada Goose werd jarenlang bekritiseerd om het gebruik van coyotebont in de kragen. Maar in juni 2021 maakte het merk bekend dat het helemaal stopt met bont: uiterlijk eind 2022 zit dat niet meer in de producten, werd toen gezegd. Dus als het goed is, is Canada Goose nu bontvrij.

...

Een parka van 1225 euro. Een bodywarmer van 550 euro. Een joggingbroek van 250 euro. Ja, aan de producten van Canada Goose hangt een stevig prijskaartje. Waarom is het Canadese merk, dat in 1957 als Metro Sportswear begon, dan toch zo populair? Is het de kwaliteit? Is het omdat modellen en filmsterren de jassen dragen? Future Proof gaat in onderstaande video op zoek naar het antwoord.

Maar eerst nog even dit: Canada Goose werd jarenlang bekritiseerd om het gebruik van coyotebont in de kragen. Maar in juni 2021 maakte het merk bekend dat het helemaal stopt met bont: uiterlijk eind 2022 zit dat niet meer in de producten, werd toen gezegd. Dus als het goed is, is Canada Goose nu bontvrij.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!