Duurzaam sieradenmerk NoWa ziet kansen om in 2023 op internationaal niveau uit te breiden. Ook wil het merk meer retailpartners aan zich binden, vertelt oprichter Josette de Vroeg.
Het Nederlandse sieradenmerk uit 2019 timmert op dit moment hard aan de weg om schaalvergroting te realiseren. Zo wordt er gezocht naar een investeerder en een co-founder die zich bezighoudt met het uitbreiden van het aantal verkooppunten in binnen- en buitenland. “Op dit moment doen we wat campagnes en samenwerkingen in het buitenland, maar dit wordt hopelijk snel meer”, verklaart De Vroeg in een interview met RetailTrends.
Op dit moment gaat de verkoop van het sieradenmerk met name via de webshop, maar op den duur wil De Vroeg meer retailpartners aan zich binden voor de zichtbaarheid van het merk. “Daar liggen kansen, want de sieraden en inzamelpunten bevinden zich alleen nog in de winkels die mij hebben benaderd. Ik wil graag opschalen.”
Voor haar sieraden redt Josette de Vroeg edelmetalen uit telefoons op de vuilnisbelt. Lees hier hoe zij impact maakt met haar merk.
Reacties 0