Waar streng en modern elkaar tegenkomen

Waar streng en modern elkaar tegenkomen

Het van oorsprong in Newcastle gevestigde merk End heeft de deuren van zijn eerste flagshipstore buiten het Verenigd Koninkrijk geopend. De nieuwe locatie in Milaan heeft een streng exterieur en een modern interieur, waar metaal, beton en strak hout de boventoon voeren.

Een mengelmoes van beton, marmeren displays, rekken van esdoornhout en metaal maken het geheel modern en strak.

Het in 2005 opgerichte End had al winkels in Londen, Glasgow en Manchester. De locatiekeuze voor Milaan komt door de hoeveelheid online shoppers die daar wonen. De retailer verkoopt een groot aantal merken in herenkleding, schoenen en...

Het van oorsprong in Newcastle gevestigde merk End heeft de deuren van zijn eerste flagshipstore buiten het Verenigd Koninkrijk geopend. De nieuwe locatie in Milaan heeft een streng exterieur en een modern interieur, waar metaal, beton en strak hout de boventoon voeren.

Een mengelmoes van beton, marmeren displays, rekken van esdoornhout en metaal maken het geheel modern en strak.

Het in 2005 opgerichte End had al winkels in Londen, Glasgow en Manchester. De locatiekeuze voor Milaan komt door de hoeveelheid online shoppers die daar wonen. De retailer verkoopt een groot aantal merken in herenkleding, schoenen en lifestyle-artikelen. Op de bovenste verdieping zijn ook damesproducten te vinden. 

End heeft ‘relaties’ met meer dan 400 merken en ontwerpers. Het bedrijf staat bekend om de bewerking van luxe mode, de samenwerkingen met opkomende ontwerpers en een assortiment met exclusieve sport- en streetwear.
 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!