Groen, circulair, maar vooral 'gewoon ook vol mooie spullen': dat is waar het om draait bij de eerste circulaire warenhuisketen in fashion en lifestyle: Tomo. Oprichter van de oud-RetailRookie, Marjan Hasselhoff, voelde 'vanuit haar kern' dat dit er moest komen. Zo ziet de eerste vestiging in Westfield Mall of the Netherlands eruit.
Haselhoff zet met Tomo de eerste circulaire warenhuisketen in fashion en lifestyle neer. Eerst in Nederland, daarna ook daarbuiten. Dit weekend openen de deuren van Tomo in Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam.
Van hervulbare zeep en schoonmaakartikelen tot een serieuze...
Groen, circulair, maar vooral 'gewoon ook vol mooie spullen': dat is waar het om draait bij de eerste circulaire warenhuisketen in fashion en lifestyle: Tomo. Oprichter van de oud-RetailRookie, Marjan Hasselhoff, voelde 'vanuit haar kern' dat dit er moest komen. Zo ziet de eerste vestiging in Westfield Mall of the Netherlands eruit.
Haselhoff zet met Tomo de eerste circulaire warenhuisketen in fashion en lifestyle neer. Eerst in Nederland, daarna ook daarbuiten. Dit weekend openen de deuren van Tomo in Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam.
Van hervulbare zeep en schoonmaakartikelen tot een serieuze resell-hoek: het assortiment is breed. De verantwoording van alle merken is te te checken bij het desbetreffende rek.
Het interieur van de winkel van 1000 vierkante meter kwam volgens Haselhoff zo duurzaam mogelijk tot stand. Voor 95 procent is gebruikgemaakt van duurzame en circulaire materialen. Zo zijn sommige materialen gemaakt van restproducten die afkomstig zijn uit de levensmiddelenindustrie, zoals eierschalen en visschubben. Alle lichtarmaturen zijn 3D geprint van 65 procent geryclede materialen.