Zo ziet het eerste circulaire warenhuis Tomo eruit

Zo ziet het eerste circulaire warenhuis Tomo eruit

Groen, circulair, maar vooral 'gewoon ook vol mooie spullen': dat is waar het om draait bij de eerste circulaire warenhuisketen in fashion en lifestyle: Tomo. Oprichter van de oud-RetailRookie, Marjan Hasselhoff, voelde 'vanuit haar kern' dat dit er moest komen. Zo ziet de eerste vestiging in Westfield Mall of the Netherlands eruit.


Haselhoff zet met Tomo de eerste circulaire warenhuisketen in fashion en lifestyle neer. Eerst in Nederland, daarna ook daarbuiten. Dit weekend openen de deuren van Tomo in Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam.


Van hervulbare zeep en schoonmaakartikelen tot een serieuze...

Groen, circulair, maar vooral 'gewoon ook vol mooie spullen': dat is waar het om draait bij de eerste circulaire warenhuisketen in fashion en lifestyle: Tomo. Oprichter van de oud-RetailRookie, Marjan Hasselhoff, voelde 'vanuit haar kern' dat dit er moest komen. Zo ziet de eerste vestiging in Westfield Mall of the Netherlands eruit.


Haselhoff zet met Tomo de eerste circulaire warenhuisketen in fashion en lifestyle neer. Eerst in Nederland, daarna ook daarbuiten. Dit weekend openen de deuren van Tomo in Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam.


Van hervulbare zeep en schoonmaakartikelen tot een serieuze resell-hoek: het assortiment is breed. De verantwoording van alle merken is te te checken bij het desbetreffende rek.


Het interieur van de winkel van 1000 vierkante meter kwam volgens Haselhoff zo duurzaam mogelijk tot stand. Voor 95 procent is gebruikgemaakt van duurzame en circulaire materialen. Zo zijn sommige materialen gemaakt van restproducten die afkomstig zijn uit de levensmiddelenindustrie, zoals eierschalen en visschubben. Alle lichtarmaturen zijn 3D geprint van 65 procent geryclede materialen.
 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!