Pull&Bear krijgt nieuw uiterlijk

Pull&Bear krijgt nieuw uiterlijk

Pull&Bear komt met een nieuwe merkidentiteit. Het gaat om een nieuw logo en een make-over voor de winkels.

De kledingwinkel laat dat zien op sociale media. Het nieuwe, zilverkleurige logo bestaat uit de samenvoeging van zwarte letters ‘P’ en ‘B’.

De vestiging in het Spaanse A Coruña mag de nieuwe merkidentiteit introduceren. Het is nog niet bekend of en wanneer de nieuwe merkidentiteit naar Nederland komt.

Pull&Bear werd in 1991 opgericht, destijds als herenmodemerk, nu biedt het collecties aan voor alle genders. Het kledingmerk valt onder moederbedrijf Inditex, net als merken als Zara en Stradivarius.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!