Whoppah, de marktplaats voor tweedehands design en kunst, heeft zijn managementteam uitgebreid. Sebastiaan Smits (voormalig Orderchamp) is sinds kort marketing director en Bonny Kloosterboer (voormalig Coolblue) is head of sales bij het merk.
Smits is sinds 11 april verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten in het binnen- en buitenland als marketing director. Hij heeft 10 jaar ervaring als ondernemer en marketeer bij onder meer Orderchamp. “Sebastiaan Smits is de perfecte marketing director voor Whoppah. Hands-on, analytisch, kritisch en ervaren met de exacte uitdagingen en kansen die onze propositie biedt’’, aldus mede-eigenaar Thomas Bunnik.
Kloosterboer is per 1 mei gestart als head of sales. De afgelopen acht jaar werkte zij bij Coolblue als category manager. “Met de uitbreiding van het MT met Bonny hebben wij een ijzersterke analytische kracht aan boord gehaald met de ervaring om een bedrijf uit te laten groeien tot een miljardenomzet. Daarmee sluit Bonny perfect aan op de ambitie van Whoppah om een miljard aan verkoopvolume te realiseren aan het eind van dit decennium”, zegt mede-eigenaar Evelien Bunnik-Remmelts.
Bij Whoppah werken 85 mensen. Het platform wil de grootste tweedehands designmarktplaats van Europa worden door tweedehands shoppen de norm te maken. Afgelopen maand kondigde Bunnik de komst van een tweede distributiecentrum aan. Met het nieuwe magazijn in Venlo hoopt het merk harder te groeien in het buitenland. Het bedrijf mikt op een omzet van een miljoen per week, en hoopt in de tweede helft van dit jaar de stap te maken naar Italië en Frankrijk.
Foto: oprichters Evelien Bunnik-Remmelts en Thomas Bunnik
Reacties 0