C&A heeft een nieuw winkelconcept gelanceerd in Mall of the Netherlands in Leidschendam. De van oorsprong Nederlandse modeketen belooft een moderne 'shopping experience' met alles erop en eraan.
De nieuwe vestiging binnen de Mall of the Netherlands telt drie verdiepingen, waar 2350 vierkante meter over is uitgesmeerd. Op de locatie wordt volgens C&A zelf druk getest: de winkel is een 'learning lab', waar het de bedoeling is dat de keten zoveel mogelijk leert van de wensen en behoeften van de klant. Op den duur moeten hier concrete verbeteringen uitrollen.
Het merk zegt het roer om te hebben gegooid in de nieuwe winkel in Leidschendam. In de inrichting maakt C&A (naar eigen zeggen) 'harmonieus gebruik van licht, beeld, meubels, natuurlijke attributen en een akoestische ambiance'. Alles voor een nieuwe look and feel, zoals...
C&A heeft een nieuw winkelconcept gelanceerd in Mall of the Netherlands in Leidschendam. De van oorsprong Nederlandse modeketen belooft een moderne 'shopping experience' met alles erop en eraan.
De nieuwe vestiging binnen de Mall of the Netherlands telt drie verdiepingen, waar 2350 vierkante meter over is uitgesmeerd. Op de locatie wordt volgens C&A zelf druk getest: de winkel is een 'learning lab', waar het de bedoeling is dat de keten zoveel mogelijk leert van de wensen en behoeften van de klant. Op den duur moeten hier concrete verbeteringen uitrollen.
Het merk zegt het roer om te hebben gegooid in de nieuwe winkel in Leidschendam. In de inrichting maakt C&A (naar eigen zeggen) 'harmonieus gebruik van licht, beeld, meubels, natuurlijke attributen en een akoestische ambiance'. Alles voor een nieuwe look and feel, zoals Europa-ceo Giny Boer nog toevoegt.
In het nieuwe design werpt C&A zich terug op basale, neutrale kleuren. Die zijn vooral terug te zien in de paskamers. Ook zijn er ruimtes ingedeeld voor sportattributen en -kleding en vindt de bezoeker er een hoek die volledig is ingericht voor liefhebbers van spijkerbroeken en andere denim producten.
Tijdens de opening kon de winkel rekenen op flink wat bekijks: voor de deur vormden zich rijen geïnteresseerden in de shoppingmall. Ook werd er voor de gelegenheid een bar geopend. Het is nog niet duidelijk of de modeketen van plan is deze onderdeel te maken van de standaardinrichting van de winkels.