Pearle start met brillenabonnement

Pearle start met brillenabonnement

Pearle lanceert 'Bril Plan': een abonnement waarbij klanten per maand betalen voor minimaal twee brillen. Na een looptijd van 24 maanden bestaat de optie om de brillen in te leveren, nieuwe uit te zoeken of over te kopen.

“Met het Pearle Bril Plan spelen we in op de veranderende behoefte van onze klanten waarbij het gebruik van een product belangrijker is dan het bezit ervan”, zegt Jan-Derek Groenendaal, managing director van Pearle's moederbedrijf GrandVision Benelux.

In totaal kunnen klanten vijf brillen toevoegen aan het abonnement. Onderdeel van de service is dat abonnees gratis vervangende glazen krijgen zodra de oogsterkte verandert. Ook is er garantie bij schade of verlies. De abonnementen zijn er vanaf 7,50 euro per maand.

Tijdens de looptijd van het abonnement zijn de brillen eigendom van Pearle. De brillen die na twee jaar worden ingeleverd, worden gedoneerd aan het eigen goede doel (One Sight EssilorLuxottica Foundation). 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!