De meeslepende fysieke ervaring van House of Rituals

De meeslepende fysieke ervaring van House of Rituals

'Uniek in de wereld' is House of Rituals voor director format & design Richard Lems. Tijdens het RetailTrends-event Stores That Wow ging dagvoorzitter Anic van Damme in gesprek met Lems en Eva Elias (co-creator Rituals Mind Oasis) die vertellen hoe Rituals hiermee zijn merk bouwt in een meeslepende fysieke wereld.

 

'Uniek in de wereld' is House of Rituals voor director format & design Richard Lems. Tijdens het RetailTrends-event Stores That Wow ging dagvoorzitter Anic van Damme in gesprek met Lems en Eva Elias (co-creator Rituals Mind Oasis) die vertellen hoe Rituals hiermee zijn merk bouwt in een meeslepende fysieke wereld.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!