Het Amsterdamse debuut van Nortvi

Het Amsterdamse debuut van Nortvi

Aan de Runstraat vind je sinds kort tussen The Lingerist, Freitag, Lestrange en Rails de flagshipstore van Nortvi. Een heleboel kalksteen en notenhout, of, zoals het Nederlandse koffermerk zelf zegt: “Een wereld waarin onberispelijk design en verfijnde esthetiek in perfecte harmonie samenkomt.”

De Negen Straatjes in Amsterdam is de eerste plaats waar het duurzame merk zich fysiek vestigt. De winkel, van net geen honderd vierkante meter, doet met zijn afgeronde hoeken denken aan het interieur van een luxe vliegtuig. Er is gebruikgemaakt van donkere houttinten en travertin, een lichte kalksteen.  

Tekst loopt door onder de...

Aan de Runstraat vind je sinds kort tussen The Lingerist, Freitag, Lestrange en Rails de flagshipstore van Nortvi. Een heleboel kalksteen en notenhout, of, zoals het Nederlandse koffermerk zelf zegt: “Een wereld waarin onberispelijk design en verfijnde esthetiek in perfecte harmonie samenkomt.”

De Negen Straatjes in Amsterdam is de eerste plaats waar het duurzame merk zich fysiek vestigt. De winkel, van net geen honderd vierkante meter, doet met zijn afgeronde hoeken denken aan het interieur van een luxe vliegtuig. Er is gebruikgemaakt van donkere houttinten en travertin, een lichte kalksteen.  

Tekst loopt door onder de foto's

Nortvi is vier jaar geleden opgericht door drie Nederlandse ondernemers: Sebastiaan van Dam, Marijn van Roij en Max van Dam. Volgens hen was er behoefte aan een kwalitatieve koffer, die voldoet aan de wens van de stijlvolle en klimaatbewuste consument. 

Tekst loopt door onder de foto's

Twee van de oprichters hebben al ruim vóór de oprichting van Nortvi genoeg kennis kunnen opdoen van het retailvak. Zo was Sebastiaan van Dam tussen 2011 en 2012 Zalando’s countrymanager in Nederland. Marijn van Roij was rond dezelfde tijd Zalando’s managing director in de Benelux en het VK, waarna hij tussen 2014 en 2018 verantwoordelijk werd voor de internationale e-commerceactiviteiten van Bestseller. 

Tekst loopt door onder de foto's

Sinds september 2021 is het koffermerk in de Bijenkorf te vinden, maar een winkel was er nog niet. De toegevoegde waarde van deze fysieke locatie zit ‘m in het advies: een ‘professioneel team’ staat klaar om alles te vertellen over de koffers, die voor een deel bestaan uit petflessen. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!