Hermès is here to stay 

Hermès is here to stay 

Los Angeles heeft er een Hermès-winkel bij: naast populaire locaties als Beverly Hills, Costa Mesa en op LAX-airport, komt er ook een luxeboetiek in Canoga Park.

Tekst loopt door onder de foto

Dat het luxemerk van plan is om de wereld te veroveren, blijkt wel uit de financiële details die dit jaar al voorbij zijn gekomen. Zo zag Hermès zijn winst in de eerste zes maanden van 2023 met ruim een kwart stijgen, en wordt de waarde van het merk inmiddels al geschat op meer dan 200 miljard euro. Daarmee is het Franse modehuis het op zeven na waardevolste bedrijf van Europa. 

Tekst loopt door onder de foto

Toch geeft het luxemerk een eigen draai aan de trend van quiet...

Los Angeles heeft er een Hermès-winkel bij: naast populaire locaties als Beverly Hills, Costa Mesa en op LAX-airport, komt er ook een luxeboetiek in Canoga Park.

Tekst loopt door onder de foto

Dat het luxemerk van plan is om de wereld te veroveren, blijkt wel uit de financiële details die dit jaar al voorbij zijn gekomen. Zo zag Hermès zijn winst in de eerste zes maanden van 2023 met ruim een kwart stijgen, en wordt de waarde van het merk inmiddels al geschat op meer dan 200 miljard euro. Daarmee is het Franse modehuis het op zeven na waardevolste bedrijf van Europa. 

Tekst loopt door onder de foto

Toch geeft het luxemerk een eigen draai aan de trend van quiet luxury: in zijn vierde winkel in Los Angeles draait alles om accessible luxury. 

Tekst loopt door onder de foto

Middenin Canoga Park, een wijk in Los Angeles, heeft het Franse modehuis zijn vierde boetiek in de stad gevestigd. Hoewel zich er (volgens Hermès zelf) meerdere luxemerken hebben gevestigd, is de wijk in de stad bekend van een relatief hoog criminaliteitscijfer.

Tekst loopt door onder de foto

De boetiek is ontworpen door het Parijse bureau RDAI. De gevelkolommen in de winkel zijn geïnspireerd op de omringende natuur, met tropische kleuren als terracotta, koper en okergeel.  

De winkel is in vier secties opgebouwd, waarin allemaal verschillende bestsellers te vinden zijn van het luxemerk, van paartensportartikelen tot schoenen, tot schoonheidsproducten.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!