Infographic: Waarom je als retailer moet verkopen op Instagram

Infographic: Waarom je als retailer moet verkopen op Instagram

Instagram viert vandaag zijn dertiende verjaardag. Een goede gelegenheid om dit sociale medium eens onder de loep te nemen. Want moet je als retailer al die socials goed bijhouden? En welke werken wel en niet? Gezien de cijfers en feiten lijkt Instagram een goede start. Instagram is een platform met een potentieel bereik van meer dan een miljard mensen en een groot jong publiek dat veelal zijn pagina’s minstens 1 keer per dag checkt. Die jonge doelgroep zal je actief opzoeken, want ze verwachten dat je een account hebt.

Software-ontwikkelaar Korona Pos legt hieronder in een infographic uit waarom je als retailer op Instagram moet zitten.

Instagram viert vandaag zijn dertiende verjaardag. Een goede gelegenheid om dit sociale medium eens onder de loep te nemen. Want moet je als retailer al die socials goed bijhouden? En welke werken wel en niet? Gezien de cijfers en feiten lijkt Instagram een goede start. Instagram is een platform met een potentieel bereik van meer dan een miljard mensen en een groot jong publiek dat veelal zijn pagina’s minstens 1 keer per dag checkt. Die jonge doelgroep zal je actief opzoeken, want ze verwachten dat je een account hebt.

Software-ontwikkelaar Korona Pos legt hieronder in een infographic uit waarom je als retailer op Instagram moet zitten.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!