De eerste stenen van Aurélien

De eerste stenen van Aurélien

Met webshops in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Arabidsche Emiraten en Duitsland is Aurélien wereldwijd geen onbekende naam meer. Toch koos het Nederlandse kledingmerk voor een winkel op eigen terrein: een mediterraans stukje Amsterdam.

Aan de Van Baerlestraat 12 maakt Aurélien zijn eerste debuut in de winkelstraat. Met 200 vierkante meter oppervlakte, verdeeld over 2 verdiepingen, wil het merk meer zijn dan 'alleen' een kledingwinkel. Zo vindt de bezoeker op de eerste etage een café, en een ruimte die kan worden geserveerd voor 'private shoppers en VIP-klanten'.

Tekst loopt door onder de foto's

Hoewel het winkeloppervlak niet immens groot is, zorgt de opzet van de winkel wel voor een weids gevoel. De uitgestalde leren instappers, sjaaks en overhemden krijgen alle ruimte in de lichte winkel, waar goud-, beige- en crèmetinten de boventoon voeren. Alsof je een Italiaans atelier...

Met webshops in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Arabidsche Emiraten en Duitsland is Aurélien wereldwijd geen onbekende naam meer. Toch koos het Nederlandse kledingmerk voor een winkel op eigen terrein: een mediterraans stukje Amsterdam.

Aan de Van Baerlestraat 12 maakt Aurélien zijn eerste debuut in de winkelstraat. Met 200 vierkante meter oppervlakte, verdeeld over 2 verdiepingen, wil het merk meer zijn dan 'alleen' een kledingwinkel. Zo vindt de bezoeker op de eerste etage een café, en een ruimte die kan worden geserveerd voor 'private shoppers en VIP-klanten'.

Tekst loopt door onder de foto's

Hoewel het winkeloppervlak niet immens groot is, zorgt de opzet van de winkel wel voor een weids gevoel. De uitgestalde leren instappers, sjaaks en overhemden krijgen alle ruimte in de lichte winkel, waar goud-, beige- en crèmetinten de boventoon voeren. Alsof je een Italiaans atelier binnenstapt.

Tekst loopt door onder de foto's

Nu de eerste fysieke winkel geopend is, wil het merk snel verder uitbreiden. Daarbij moeten er meer fysieke winkels in de kernmarkten van het merk komen. Of dat betekent of er ook winkels in de VS, in het VK en in de Verenigde Arabische Emiraten komen, houdt het merk nog even voor zichzelf. 

Tekst loopt door onder de foto's

De Nederlandse fashionretailer werd in 2015 opgericht en verkoopt producten gemaakt in ateliers in Italië, Portugal en Spanje. Het bedrijf presenteert zich als kleding, accessoires en schoenmode in Mediterrane stijl.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 37.500 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!