Wijnand Jongen DM man van het jaar

De titel DM man van het jaar 2006 is gewonnen door Wijnand Jongen, directeur van Thuiswinkel.org. Deze prijs werd uitgereikt tijdens het evenement TCD2006 in de Utrechtse Jaarbeurs. Jongen werd door de jury geprezen om zijn inzet voor Thuiswinkel.org, maar ook voor de branche in het algemeen. Jongen neemt de titel over van Marianne Robben, strategy director van Ara. De andere genomineerden waren Ruud van Munster (Shell), Ton Timmermans (De Friesland Zorgverzekeringen) en Frans Reichardt (Holy Cow! Direct Communications).

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!